• Alabama membanteras e-rokok, dan remaja di bawah umur 21 tahun tidak mempunyai peluang untuk “mengembuskan awan dan merokok”

    Wakil dari Dewan Perwakilan Montgomery, Alabama telah meluluskan rang undang-undang untuk mengawal penggunaan e-rokok, menurut laporan asing. Rang undang-undang itu melarang peruncit menjual semua produk vape kepada sesiapa di bawah umur 21 tahun. Ia juga memperluaskan takrifan ENDS untuk memasukkan sebarang produk yang menyampaikan bahan selain tembakau. Rang undang-undang, HB273, diperkenalkan oleh Rep. Demokratik Barbara Drummond untuk melindungi remaja daripada bahaya vape. Drummond berkata dia memperkenalkan rang undang-undang itu kerana dia melihat cucunya dan rakan-rakannya sedang melakukan vape. Dia berkata dia bimbang bahawa vape boleh menyebabkan ketagihan nikotin dalam kalangan remaja dan boleh meningkatkan risiko mereka beralih kepada rokok tradisional atau ubat lain. Rang undang-undang itu juga memerlukan peruncit menyemak ID pelanggan apabila menjual produk vape dan menyimpan semua produk vape di belakang kaunter atau terkunci. Di samping itu, rang undang-undang melarang penggunaan rokok dan e-rokok dalam kenderaan yang membawa kanak-kanak di bawah umur 14 tahun, dan pesalah akan didenda…

    Blog Mei 18, 2023
  • QQ-Box Boleh Dicas Semula 5000 Puffs POD Pakai Buang Rechargeable Disposable POD

    QQ-Box 5000 Puffs POD Pakai Buang Rechargeable Disposable POD Malaysia, perisa candy bear, ais pudina, razz biru, ais lemon oren, ais epal hijau, ais krim vanila strawberi, 13ml, bateri 650mAh Vapes rokok elektrik. Anda boleh memilih rokok yang baik dan menikmati kehidupan yang berkualiti, yang reka bentuk bersepadu elegan anggun indah sejuk, proses pengacuan bersepadu, licin dan sangat selesa untuk dipegang dan dimainkan. Anda juga boleh memilih perisa yang berbeza dengan perasaan yang berbeza, 13ml e-jus, 5000 sedutan, 3 kali ganda e-cig biasa, vape yang lebih lama dengan pengalaman yang lebih lama. Siasatan dalam talian sekarang:

Inquiry Online
KONGSI
TOP
Penggunaan Vapes adalah dilarang untuk kanak-kanak di bawah umur, dan penggunaan Vapes tidak disyorkan untuk bukan perokok.